Wednesday, April 6, 2016

Global Development Delay (Hypotonia)




Tilam sakti macam ada kuasa magic berjaya menggembirakan hati ibu yang mengharapkan anaknya berdiri bergerak aktif seperti kanak-kanak riang lain.
.
.
Alhamdulillah..berkat doa seorang ibu yang tak putus harap dan dengan izin Nya, anak comel ini telah merangkak dan berdiri sendiri lepas sebulan setengah tawakkal pakai tilam sakti yang hangat di pasaran dan diperkatakan ni..
.
.
Adik Alfiy Emran dengan nama timangannya iby pernah ada masalah global development delay (hypotonia). perkembangan lewat. Dlm masa sebulan pakai, kesan perubahan sangat ketara kata mak iby. Sebulan setengah, iby dah boleh merangkak dan boleh berdiri sendiri dan 6 bulan lepastu dia dah boleh mula berjalan. Wahhhh!! gembira bercampur sedih bila dengar! Memang sedih kalo diimbau kembali masa iby tak boleh bergerak.. bergantung harap pada mak yang setia bersama anaknya sampai sanggup berhenti kerja demi iby.
.
.
Ada jugak kadang tak sihat tu skang ni, tapi alaa demam tumbuh gigi, demam nak boleh pandai itu ini.... tapi susah sangat nak hinggap kata maknya... Kalo hinggap pun cepat jer berlalu pergi. Memang tilam sakti dah jadi bantal busuk iby sampai skarang.
.
.
Terima kasih buat ‪#‎tilamsakti‬ yang dah banyak buatkan ibu2 tak susah hati lagi.
.
.
Setiap kesusahan itu disertai dengan kesenangan. Dengan izinNya, setiap usaha dan tawakkal itu akan disudahi dengan kejayaan...
.
.
Didoakan iby akan terus sihat dan ceria sentiasa..mudah2an menjadi anak yang berjaya membanggakan ibu bapa iby di satu hari nanti. Ameen...
.
.
Boleh whatsapp/telegram/viber atau hubungi terus untuk nak tanya lanjut, nak confirm, nak order:

013.435.1903
013.435.1903
013.435.1903

Sekian.
bedz.amir.013.43.1903

No comments:

Post a Comment