Saturday, April 16, 2016

KEBAIKAN GARLIC HAI-O UNTUK 

IBU 

MENGANDUNG DAN MENYUSU



Okay, post kali ni panjang sikit tapi banyak info boleh dapat. Mudah2an bermanfaat buat pembaca semua terutama yang preggy...


Bawang putih atau garlic bukan saja sedap jadi bahan asas dalam masakan tapi satu-satunya ANTIBIOTIK yang dapat membunuh bakteria dan dalam masa yg sama dapat melindungi daripada racun yang menyebabkan jangkitan.


Kalo ambil bawang putih segar masa hamil dapat kurangkan risiko PRA-EKLAMPSIA iaitu kenaikan tekan darah dan kadar protein dalam urin. Tapi sapelah yang sanggup nak telan bawang putih mentah-mentah, ye dak? kalau penggemar bawang putih tu, mungkin. Tapi dengan adanya GARLIC HAI-O anda boleh makan tanpa perlu risau rasa pahit dan mulut berbau.


Selain tu, bawang putih juga dapat sembuhkan ibu menyusu yang terkena selsema. Cemana ye? Caranya, ibu cuma makan bawang putih je. Jadi, ibu tak perlu ambil antibiotik yang mengalir kat baby melalui susu ibu. Bila ibu hamil/ ibu menyusu dapat jangkitan dan perlukan antibiotik untuk mencegah virus/ penyakit, mereka selalu jadi was-was sama ada untuk makan antibiotik atau tidak sebab risau nanti ada kesan sampingan kat bayi lak.


Untuk pengetahuan semua, ‪#‎garlic‬ atau bawang putih merupakan‪#‎ANTIBIOTIK‬ SEMULAJADI dan selamat untuk ibu hamil ataupun ibu menyusu. Jadi bagi ibu-ibu mengandung/ hamil/ menyusu baby, jangan risau atau takut untuk makan GARLIC HAI-O.





BAGAIMANA GARLIC/ BAWANG PUTIH MEMBANTU IBU 

HAMIL DAN Yang MENYUSU? 




*ANTIBIOTIK YANG SELAMAT DAN SEMULAJADI
Selamat untuk kegunaan jangka panjang untuk pertingkatkan sistem imun tubuh, halang penyakit berjangkit macam selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.



*MENGHALANG ALERGI

Pertingkat sistem imun badan seperti hidung yang sensitif, sinus, alergi, asma, selsema, hepatitis.



*MEMPERTINGKATKAN SISTEM PENGHADAMAN

Formula uniknya mampu pertingkatkan masalah berkaitan penghadaman kembung perut, gastrik, ketidakhadaman.



*Seimbangkan tekanan darah tinggi 

Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 biji akan menurunkan darah tinggi dengan 8 point.



*DETOKSIFIKASI

Garlic mampu mengeluarkan raksa,plumbum,kadmium iaitu logam toksik dari tubuh dengan pantas.



*TURUNKAN KOLESTROL

Turunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, kurangkan kecenderungan pembekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok serta penyakit koronari.



*CEGAH KANSER

Bantu elak dan rawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetus kejadian kanser iaitu NITROSAMINE.



*MENSTABILKAN GLUKOS

Tolong stabilkan glukos di dalam tubuh kita.



*ARTHRITIS

Membantu mengurangkan bengkak-bengkak pada sendi serta sakit berkaitan akibat bengkak-bengkak tersebut.



*MENGANDUNGI SPEARMINT

Pertingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung.



*RESDUNG

Yang ini extra yg ada pada Garlic Hai O... kalo resdung, ambik 7biji. Dengan izinNya, anda tidak lagi perlu khuatir akan masalah nak makan seafood bagai.



Kalau ibu hamil/ menyusu masih jugak was-was boleh atau tidak makan GARLIC HAI-O ni, bolehlah rujuk kepada pakar doktor kesihatan anda..

Harap info ni dapat membantu sedikit sebanyak untuk ketahui fungsi dan kebaikan tentang GARLIC HAI-O UNTUK IBU MENGANDUNG DAN MENYUSU..


Whatsapp GARLIC 013.435.1903


Sekian.

bedz.amir.013.435.1903






No comments:

Post a Comment