Wednesday, April 20, 2016


Saya MALU, muka putih tapi...



....ada JERAWAT laaaa...! Dah macam-macam pakai tapi sama jugak. PARUT lak makin banyak.. addduuuiihhhh, teruk pulak tu. Lagi 3 bulan dah nak kenduri kawen. Alaaa...Malu la nanti ...


Tapi jerawat memang ketara makin lenyap lepas terjumpa collagen 'ikan duyung' berry Bedz Luv ni...Dan hidup saya begitu ceria dan lompat bintang bila jerawat semakin hilang. Ceritanya begini....


3 minggu lepas, saya pergilah fitting baju pengantin. Masa nak zipkan gown pengantin dari blakang, Che Nah Tailor punyalah terkejut beso...!! Ingat lagi, time tu kat dalam fitting room. Mak aiiiii....banyaknyer bintikJERAWAT kat belakang badan saya!


Baik betol hati Che Nah... dihulurnya saya 'kotak pink' sebelum balik ritu. Dia cakap minum satu sachet sebelum tidur. Cara bancuh semua ada kat kotak tu. Sayapun minumlah collagen 'ikan duyung' tu tetiap malam 7 hari berturut-turut.


Umakkkk aiiiiii!! Alhamdulillah rupa-rupanya bukan jerawat je yang hilang, muka sayapun jadi pink kemerah-merahan glowing gebbbbuuuuu gitu. Ada apa dalam collagen 'ikan duyung' ni?!


✅ Kolagen ikan terhidrolisis
✅ Ekstrak biji anggur
✅ Vitamin C
✅ Jus bunga roselle
✅ Jus buah blackcurrant
✅ Serat epal
✅ Inulin
****************************************************

Dah habis sekotak, cepat-cepat saya tanya Che Nah tailor mana nak beli collagen 'ikan duyung' berry Bedz Luv tu? Terus dia bagi nombor ni dekat saya
📲013.435.1903
📲013.435.1903
📲013.435.1903

Bedz Luv namanya. Che Nah tailor cakap, kalo pregnant nanti, teruskan jer sebab baby jadi comel dan kulit cantik.. putih merah gitu.. susu badan pun ummpphhh berkualiti haaa...!


Che Nah tailor sendiripun dah minum 3 kotak. Sebab nampak kesan ketara seawal 7 hari haaa!! kadang tu 3 hari pun dah nampak... ikut badanlah kata Che Nah. Jangan lupa katanya whatsapp or telegram Bedz Luv tu. Dengar kata dia nak bagi harga promo sebelum 30 April.

013.435.1903
013.435.1903
013.435.1903


Ehhh...sapelah tak ndak kan kulit cantik glowing putih mulus, nak2 pulak time dah dekat tarikh kawen lak tu...dapat baby lak nanti kulit uiiiiihhh cantik seawal kelahiran lagi! ehhh syoknyaaa...jom lah nak PM Bedz Luv ni...number dah ada.


Jumpa Lagi!


Sekian.

Nota kaki: Bedz Luv adalah nama page saya di fb. Jemput like dan follow. Terima kasih atas sokongan.

bedz.amir.013.435.1903







No comments:

Post a Comment